úterý 14. listopadu 2017

..a protože

se blíží svátek Ondráška i Simonky, Mikuláš a pak Vánoce, musím  pomalu hromádkovat. Po dohodě s dcerou jsem dneska v www.agatinsvet.cz objednala něco dalšího....

Navíc jsem zazmatkovala, protože máme v plánu s panem Há / i s panem Há, který nikam nechce !!!! / jet na pár dní do Olomouce, musela jsem dodatečně požádat o změnu dodací adresy, vyšli mi strašně moc ochotně vstříc, jsem ráda, že mne na to dcera upozornila. Nejsem ráda, když se moje balíčky povalují více dnů na poště, podle toho pak někdy vypadají...jako stoleté.
A dneska přišel dopis s patkou a navlékačem. Navlékač už jsme vyměnili, patku vyzkouším zítra.
Na stroj Janome s horizontálním rotačním chapačem.Já vždycky tápu, musím to pokaždé opatrně studovat, abych neobjednala něco, co by mi na mém stroji bylo na nic.
Mohla jsem objednat teflonovou patku, ale chtěla jsem vyzkoušet tuhle.
Už se těším, jak to budu zkoušet.



Zítra jde po doktorech pan Há, já budu doma, ve čtvrtek jdu s destičkami...Nojo no. Myslím si, že to nebude dobré, něco málo jsem dělala, musela jsem u toho použít předloktí levé ruky, opravdu žádné násilí...a mám na ruce spoustu malých modřinek. Chlubit se tím nebudu, laboratoř ukáže.


Protože to nedojde domů, ukážu z eshopu....V Olomouci nebudu mít na nějaké fotografování čas.

Tak tady jsou ty objednané věci....nezávadné barvy na tiskátka pro děti, tiskátka  a knížka Ježíšek...




A jdu za panem Há do pokoje...

Příjemný večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu