čtvrtek 17. srpna 2017

...vychutnávám si

psaní na klávesnici pevného pc, ale taky mi to moc nejde, zapomínám na písmena s háčky a čárkami....zase se to musím naučit. Ale je čas na učení, zítra se vracíme na domek.
 Po peripetiích s recepty /..../ jsem já spokojená s dnešní návštěvou města. Pan Há dostal číslo a musí jít ještě zítra ráno znovu pro léky....
Já byla ještě ve městě v nově otevřeném obchodě https://www.firmy.cz/detail/2637153-m-latky-usti-nad-labem-centrum.html, jsou odnoží obchodu a eshopu v Teplicích .....http://www.patchworkobchod.cz...

Obchod na pěkném místě v Teplicích i u nás v Ústí. Plné regály pěkných látek, co v Ústí nenajdeš, můžeš objednat přes eshop v Teplicích a bez poštovného si to vyzvednout v Ústí.
Já dneska natrefila na dopolední kurz šití kabelek...a jeden je večer. Uvidím, až budu zase ve městě...

Koupila jsem látky na vánoční šití a teplákovinu na kalhoty pro Ondráška. nějak nám vyrostl...

Protože jsem nechala tašku s látkami v autě v kufru, tak jen kuk na jednu...mám jí ve čtyřech odstínech....


Na obědě jsme byli naproti v hospůdce, no, trochu /...dost..../ se pohoršili....

Jdu za panem Há, aby nebrblal, že jsem u svého miláčka /pc/, celé odpoledne.

Hezký večer všem.
Děkuji za návštěvy u mne....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...