středa 24. května 2017

..změna je život,

tak jsme zase na skok ve městě. No, na větší skok, do pátku.
Do města jsme jeli proto, že jsem dneska byla na kontrole se svými krevními destičkami, tak +- výsledek...A potom, dneska mi přišel nový tablet, tak taky proto. A ochladilo se a my si chceme "vydechnout".
Takže jsem celé poobědí nastavovala nového miláčka...pan Há byl po nákupech.
A to je asi tak vše nové.
Přestala hrát TV na domku, má na to nárok,mimochodem. Tak dumáme, jakou a jestli vůbec...asi jo, kvůli Večerníčkům, hihihi.

Venku se honí mraky, tlaky, stromy se ohýbají, na slunci je teplo, ve stínu chladno, průměrná teplota 13.....nic moc, že.

...pohled směr na východ....


...trochu "podtržená" kalina do vázy....


..dnešní pošta....


...pohled na západ...


...trocha dopletení na domku...


Zítra to budu začišťovat, prát a pomalu si chystat rukodělnou práci s sebou na domek. Asi zase přemluvím pana Há, aby mi udělal střihy a budu nahoře trochu šít. Uvidíme.
Cinká mi tablet, půjdu si povídat s dcerou...
Tak a ještě jeden obrázek, jak říkala : "... děti se dívají na Večerníček...."


Hezký zbytek dne a večer...všem....

2 komentáře:

  1. V telke programov až-až, ale pozerať niet čo! A deti aspoň ten večerníček, to sa ti pre tie dve zlatíčka oplatí!
    Novému tabletu prajem dlhú trvanlivosť!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu.snad už je ti lépe.... TV musím koupit už kvůli panu Ha.Na děti jsem se jen vymlouvala. Je tu zima a ty změny tlaku a počasí mě ničí... Hezký den.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu