pondělí 8. května 2017

...sváteční

pondělí prožito prací na malých věcech, vařením,pečením. To poslední udělal skoro celé pan Há, byla mu dána důvěra a případná pomoc.
Dopletla jsem svetýrek a ušila jedny miniaturní harémky. Snad to malé bude. Obrázek jsem si našla hned, ale střih najít mi dalo trochu práce. Ale je to.


Jak jsem psala dceři, jen zabalit a poslat. Tak už je zabaleno a zítra může jít...běžet....letět.....
Venku se hodně pošpatnilo počasí, ochladilo a dost fouká. Zase začaly víc hřát radiátory.....
Hezký večer v teple všem.

2 komentáře:

  1. Juj, nádherné vecičky pre princeznu!
    Milky, som rada na tvojom blogu a tiež, že aj ty u mňa :-)
    Vidíš, môžeš porovnávať učiteľstvo z pohľadu mladej učiteľky a starej páky, no ja už len do konca šk. roka :-)
    A veľmi sa mi páči to tvoje cestovanie svetom prostredníctvom blogov, mám to tiež tak a niekedy si myslím, že či to nepreháňam, lebo sa mi zdá, že viac sa venujem tým virtuálnym priateľstvám, v podstate také ozajstné ani nemám, len kolegyne v škole. Asi to nie je dobre :-((((
    A tiež to moje "športovanie" na obrazovke, mala by som radšej sadnúť na bicykel ja, prospelo by mi to.
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy nemůžeme mít všechno, stačí mi být vděčná za to, co mám....Jsem odjakživa spíš samotářská a takhle je mi dobře...svět mě baví, hihihi,hezký nový týden.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu