úterý 11. dubna 2017

...venku je

pěkně chladno, kdo nebude mít co dělat a na ven mu bude zima, může se třeba podívat na film.
Já ho viděla dneska po obědě a líbil se mi. Hezká hudba a některé scény moc pěkně natočené. A navíc v něm hraje můj oblíbený seveřan Stellan Skarsgárd. Takže stojí za to, se na něj podívat.Na ten film. Kouknout se na to, KAM jsme s medicínou dospěli, hihihi.

Ranhojič, německý film. Jak je psáno v námětu...dobrodružný, drama, historický.


A ještě se chystám na knihu Noah Gordon Ranhojič. Tak jsem zvědavá na srovnání.


Pro dnešek asi tak všechno, jsem zvědavá, jak se sem dostanu v příštích několika dnech. Ale já na chvilku vždycky.
Tak zatím.....hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu