středa 22. února 2017

Yarn Along 17/8

~ Two of my favorite things are knitting and reading and I love sharing my projects and current reads here. I would love for you to join me every Wednesday to share a single photo of what you are knitting (or crocheting) and reading too! Share your photo on your blog, on Instagram (#yarnalong), or on Flickr. Leave a link below to share your photo with the rest of us!~

~ Dvě z mých oblíbených věcí jsou pletení a čtení a ráda se podělím o své projekty a co aktuálně čtu. Byla bych ráda, abyste se mnou každou středu sdíleli jednu fotografii, co jste upletli (nebo uháčkovali) a čtení taky! Podělte se o své fotografie na svém blogu, na Instagramu(#yarnalong), nebo na Flickru. Zanecháním odkazu se podělte o své fotografie s ostatními z nás! ~

Dneska jsem začala úvodem, který každou středu píše Ginny ze http://www.gsheller.com na svých stránkách.
O totéž,co ona, se pokouším s větším či menším úspěchem i já. I když já, kromě pletení a háčkování, svůj čas plním ještě šitím.
Pletení : Dneska zase Pavement, pletu druhý rukáv a s dokončením počkám na dceru, aby to ozkoušela. Abych měla možnost to opravit / nebo rozpárat...../. Už dlouho jsem nepletla "člověčí" svetr, jen ty malinké pro vnoučka. Tak uvidíme.
Kniha :  Robert Bryndza :  Noční lov. Druhá detektivka mladého slovenského pisatele s vyšetřovatelkou Erikou Fosterovou. První, co jsem od něj četla, byla Dívka v ledu. Jsou to překlady z angličtiny, spisovatel se svým přítelem žije v Anglii... Obě se mi moc líbily. Koupila jsem si je v Kosmasu, tahle byla v předprodeji, tak jsem přečetla jen tu "puštěnou" část a nedočkavě jsem čekala na celou knihu....Jsem rychlejší čtenářka než pletařka.


Then I continue knitting sweater Pavement.
Book: Robert Bryndza: The Night Stalker . Another Slovak thriller writer who writes and lives in England.
Nice overcast and rainy day to all who read and knit.

A abych nevypadala jako pomalu pletoucí / což, koneckonců jsem..../, ještě vkládám obrázek včera ušitého hnízdečka na miminko. O ušití podle Rosy Mitnik jsem psala minule, byla to skutečně skoro brnkačka, až na to nacpání....Pomohl mi i pan Há, takže jsme to celkem zvládli 3x...Poprvé jsem smotala málo výplně, okraj byl polosplasklý...Podruhé to šlo, ale nestačila délka výplně, takže napotřetí jsme to dali. I když v horním ohybu by to mohlo být víc naplněné..a nemám to tam tak do kulata....Ale už jsem to zašila. Takže příště, hihihi.
Prostě, já se nenudím.


Hezký, byť studený, deštivý a podmračený den všem.


2 komentáře:

  1. Proste sa nenudíte s pánom Há!!!
    Si super aktívna, a to hniezdočko je krásne, už si viem predstaviť, ako sa budeš tešiť, keď v ňom bude už drobček :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jen ten čas by neměl tak letět...všeobecně. děti strašně rychle rostou...hezký veselejší den...pa

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu