středa 18. ledna 2017

....včera venku,

cesta na domek a hlavně za maminkou. Nakonec jsem byla překvapená. Proč ? Přes kníkání a vzdychání v telefonu vypadá velmi dobře. Chápu, je sama, sestra marodí a nevytáhne nohy ze svého  bytu /.../, všechno pro maminku vyřizuje hodný švagr Vláďa. Taky si myslím, že je spíš zvyklá mít pořád někoho okolo sebe, a je prostě zima, doba mých méně častých výjezdů na vesnici....

 Takhle máme zasypaný domek, pan Há přelézal plot a prohrabával cestičku, než zase znovu napadne další sníh a budou prohrnovat cestu. Sníh měl ale opravdu všude....prostě chlap, co dodat.....


Já pokračuji k našim, oslněná bílou...


..pěkné rampouchy...


..zamračeno nad skalami, projíždějící lyžaři...


Odpoledne cesta domů, byli jsme autobusem. Oba jsme byli pěkně vymrzlí, zasloužili jsme si groček.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...