čtvrtek 5. ledna 2017

...tak

a je to...
Ponožky dopletené, jen se mi moc nelíbí to zakončení ve špičce, příště to zkusím jinak, i patu. Měla bych napsat "moje" zakončení, protože vždycky poprvé trochu šmodrchám a opravuji...a pak je to i trochu vidět...že jsem šmodrchala...


Venku sněží a chumelí...hihihihi. jsou dva pod nulou, tak to zatím netaje ani tady ve městě. O kopcích nemluvím, budu za chvíli volat mamince, tak se dozvím...


V noci jsem si na parapetu postavila sněhuláčka, do rána nevydržel...


Je zvláštní jasno. Bude to tím bílem venku, ale na chvíli vykouklo mezi mraky i sluníčko ! Zvláštní. Hustě sněží a slunce. Ale už je zase pryč.
Pan Há byl u paní doktorky pro inzulín, pak se zastavil v garáži / ????? / a přišel domů pěkně prokřehlý. Já tam ani nepáchnu, jsem ráda, že moje rýmička povoluje.
Jdu zase něco málo dělat.
Přeju hezký den všem.
A dětem ty zimní  radovánky, mají je tak málokdy....občas...ob rok, ob dva....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu