pátek 9. prosince 2016

...pošta

konečně doručila balíček, co jsem měla objednaný u mé oblíbené rosamitnik. Nebylo to sice dnes podáte, zítra dodáme, ale omlouvá je, malinko, předvánoční čas. Ale, upřímně řečeno, živí je to, tak by se měli snažit, jedno jaké je období.......
Tentokrát jsem udělala fotku, ne jako u kuchařky Cukrfree.....
Moc pěkné, škoda, že to nebylo, když se narodil Ondrášek, ani pro další /.../  to dcera nechce...když nemá jeden...ani druhý....hihihihi....
Zabalím tedy balíček a poprosím pana Há o cestu na poštu a odeslání....Už odešel....


Dopoledne mi volal synovec Jirka, že už je dovezl domů a malý se kroutí a rozpřahuje v košíku....

Takový byl  včera západ slunce....


Vyprala jsem šálu, šátek, nevypínám to, líbí se mi to "navolno"...I podkafíčka a různé dečky jen škrobím škrobem ve spreji srovnané naležato, bez špendlíků.
Tenhle ubrus háčkovala moje paní tchýně, mám ho dobrých 30 let, světle krémový, zelený je podkladový ubrus....


Vypadá to, že dneska nemám nic na jehlici, na háčku, v šicím stroji...Ale půjdu ušít dceři ten pásek k tašce. Ta má jen ucha a ona chce  křížem přes prsa, aby jí to nepadalo s ramene, když chodí a nosí a zvedá a upravuje a vůbec se motá okolo synka cestou do a ze školky....

Přeju hezký třetí adventní víkend, určitě se uvidíme....já a blog....
Všem....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...někdo se narodí,

 jiný odejde. Minulý týden jsem se ze sociálních sítí dozvěděla, že zemřel jedn z mých oblíbených zpěváků mého mládí, Eric Carmen. V době mé...