čtvrtek 1. prosince 2016

..bylo bílo,

večer i v noci, teď už tu jen prší a sníh je vidět už jen na kopcích...
Je poledne, ale tma je jako před setměním, mám pocit, že už je pozdě odpoledne.


Včera přišel nový receptář, je v něm spousta zajímavých věcí, mimo jiné i o mých "oblíbených" domácích kytkách, rýmovníku a anginovníku....


Můj rýmovník....


Můj anginovník, potřebuje přesadit a je celý vyčerpaný zráním semen...ale, protože je chci na sadbu, musí to ještě chvilku nějak vydržet....


Už začínají vykukovat květy a jsou doopravdy červené....


Nový vánoční kaktus, mám už jeden světle růžový a už má taky poupátka, ale zatím taková mini....


Dopoledne jsem pobyla u lékaře, u bývalých kolegyň a známých v nemocnici, potom do města do galanterie a v hustém dešti ještě do lékárny a na trolejbus...
Takže toho mám dost, navíc ta tma.........
Jdu něco dělat.
Hezký den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...