čtvrtek 10. listopadu 2016

...bílo

je venku od pěti hodin ráno. Nebude to natrvalo, je to takový mokrý posyp. Sledovala jsem oknem dítě na zastávce, dělalo ťapičky a nechtělo se mu do autobusu....


Včera přišel dopis s poslední důležitou věcí, karabinkami, tak jsem začala "zpracovávat" už dříve nafocenou kupku nařezaných látek.....


A tady se vyklubaly první tři, čtvrtá je v předsíni na žehlicím prkně před sestavením....Jitko, kdybys ještě nějakou z nich chtěla, dej vědět, než je vydám v plen....


Nelením, už se docela na šití těším...Ale  snad je to už poslední kupka, pak začnu zase něco jiného, snad...
Piju dobrou kávičku od pana Há, počtu si něco ve virtuálním světě a pak jdu šít. Taková malá nepravidelná pracovní doba.....hihihi....
Večer jsem na Instagramu koukala, že u Martiny začínají padat z nebe i jiné vločky, než ty mokré, studené venku...První známka blížícího se adventního času...Musím vyhledat košíček s loňskými nedodělávkami vloček a hvězdiček...Snad letos....
Jdu.
Doopravdy.
Pěkný den všem, hlavně dětem....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...