středa 26. října 2016

Yarn Along

velmi, velmi podzimní. U nás až skoro zimní.
Pletení: O víkendu jsem začala plést svetr pro vnoučka, přišla mi totiž barevná klubíčka od http://www.ganella.cz/uvod/ . Je tam ještě do konce října akce na alpaku...
 Modrou džínovou jsem už měla, jen měla jiný cíl... Nakonec z ní budou svetry pro vnuka. Jeden, rozepínací, už má, teď dělám ten s ovečkami a pokusím se udělat ještě jeden barevně vyplétaný.
Pletu druhý rukávek, jeden už mám přihozený k tělu svetru, pak jen doplést sedlo....Vzorek oveček obletěl celý svět, loni jsem pletla kulíšky a vestičku pro vnoučka. A letos zase frčí...třeba u  Nicole....
Kniha : Arnaldur Indridason : Hrob v ledovci. Další z islandských detektivek, tato s historickým podtextem. Dobře se čte a dost mě zaujala. Myslím si, že by to byl i dobrý film, kdyby byl...


Knitting: sweater for a grandchild is known motif sheep ...
Book: Arnaldur Indriðason: Tomb of the glacier, in turn thriller with historical overtones.
With love for Ginny  and everything we read and knit.
A great week everyone.

Hezkou středu všem.

8 komentářů:

  1. Jeee na tuhle capku jsem koukala na pinterestu je bozi ☺. Detektivku bych si taky dala libit. Hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk musí pro svou radost brát i maličkosti a radovat se....Děkuju za návštěvu.

      Vymazat
  2. I look forward to seeing the finished sweater!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hopefully it will be finished soon sweater. Thank you for visiting.

      Vymazat
  3. Milky, pamätám si na tvoje vlaňajšie ovečky a veru sú vďačné - krásne!
    U nás síce zima, ale dosť pekne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojono, pořád jsou hit...Já bych potřebovala ještě i pletené mašiny=lokomotivy...velká láska vnoučka. Budu se na to muset soustředit...Hezký večer a díky za návštěvu...Milky

      Vymazat
  4. Thinking about knitting sheep here as well. Beautiful knitting.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ty jsou jak opravdické. Vnouček se má, taková šíkovná babička.... :-)Milky, prosím, jak pleteš kulíšky? Ty tvoje krásně padnou. Můžeš mi poradit nějaký fígl,jak vypočítat počáteční počet ok a jak ujímat? Moc děkuju. Přeji pěknou neděli. D. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu