pondělí 3. října 2016

...konečně

prší a prší.
Už to bylo potřeba, voda kvapem všude ubývá. Dopoledne jsem byla ve městě pro výztuhu, nitě, špendlíky a nějaké gumky. Ve městě bylo pěkně, ale než jsme vyjeli do prvních serpentýn na Severní Terasu tak pršelo, že nestačily stěrače panu řidiči trolejbusu čistit okna.
Musela jsem rychle vyhrabávat deštník, abych nepřišla domů jako myš promoklá.

Ušila jsem první z několika "dárků" pro kolegyni do bývalé práce, snad se jí to bude líbit, další budou z jiných a ještě jiných látek, řekla, že mám vybrat sama.

Z této látky mám ubrus a záclonky, krátké, do kuchyně na domku, líbí se mi. Jako podšívku jsem dala len, barevně moc pěkné, ale ta práce s tím..a připadá mi, že to hned vypadá zmačkané. Mám střižený len ještě na jeden setík, ale nevím, jestli ho použiju.


Pan Há byl nakupovat, v pauze mezi dešti, dostala jsem kytky k zítřejšímu výročí...hihihi...
A už zase leje. Šel odnést vnoučkovo kolo do garáže, to přijde mokrý. Ale už zase začali topit, tak to snad bude bez následků.
Hezký, i když vodnatý, den a večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...