pátek 14. října 2016

...ještě jsem

chvíli poseděla, početla, co se děje u virtuálních kamarádek...
Daniela otevřela s manželem tajnou komnatu v sýpce, u Mitniků se chystá přesun do většího, Lucie Living pro změnu propaguje Rosiny tašky a dělá soutěž, Vlněné sestry nás inspirují na pletenou šálu a nové příze....a takhle bych mohla pokračovat...
Ale nemůžu, práce volá a mám to tak naplánované.
A protože rychle nemůžu najít podzimní fotku ve svých soukromých albech, pomůžu si na Pinterestu v mých obrázcích..https://cz.pinterest.com/horynova/trees-stromy/.........


Hezké, že....
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...