středa 28. září 2016

...a

už zase jen my dva.
Po odjezdu jsem porovnala pár věcí, čerstvě povlékla postele a vyprala...Oběd, mladí v pořádku dojeli domů, uklidněný šlofíček a sledování filmu "Limonádový Joe"...To je můj dnešní sváteční den. Taky tu byli odečítači plynu, docela mě to překvapilo, ve svátek, když si dost lidí bralo dovolenou na zítra a pozítří a prodloužili si tak babí léto. I když, podle oblohy a zvedajícího se větru, nevím, nevím...



První odvezené květinky z domku. Mimo ně i dvě přenosky kompotů a džemů, musela jsem využít mužské síly navíc...


Od synovcovi přítelkyně Marušky jsem dostala květinku, cuketu a nakládanou zeleninu, kukuřičky...a byla moc dobrá, už není...


Cestou z Milešovky jsme natrhaly s dcerou trochu šípků, ještě je musím odšťopkovat...


Zítra možná odjedeme zpátky na domek, podle počasí. Kdyby bylo sychravo a mokro, zůstaneme ještě jeden den doma, uvidíme. Zabalím až ráno.
Konec září se blíží....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu