pátek 19. srpna 2016

...do lesa

na houby, houby jsem donesla, pět kousků.....ale za tu procházku to stálo.
Í

Výklenková kaplička v obvodovém plotu u domu v jižní část vsi, dům na cestě od Libouchce. Cca 200m od zrcadla na začátku vsi vlevo na první obecní křižovatce, proti domu tovární budova, výrobna oken a doprava. Kaplička byla po revoluci opravena, ale připadá mi, že zase chátrá, dům taky, bůh ví, jak je to s majitelem.....nemovitosti. Pro porovnání vkládám z archivu města UL foto, jak vypadala před lety....


Pěkně zdravě unavená jdu vstříc dalším úkolům, které jsem si naplánovala.
Hezký víkend všem.

2 komentáře:

  1. Veru tak, ani tak nejde o tie huby, ako o pôžitok z krásnej prechádzky lesom!
    A hneď sa plány lepšie plnia :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu....sice jsem šplháním do stráně opět trochu zchromila mé pravé koleno....ale na duši je mi moc fajn. Hezký víkend s dětmi a vnoučátky, utíká to, nasávej ty krásné časy. Hihihi....pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu