čtvrtek 18. srpna 2016

....dneska

jsem byla aktivní.
Mimo jiné, šití pro Michalku, dceru mladé kolegyně v práci, kapsář do první třídy.


Natrhali jsme s panem Há zelené blumy ze stařičkého stromu, jsem zvědavá, jestli přežije tuto zimu. Jeho sestřička bluma letos neobrazila a suchá čeká pod plotem, až budeme vyndávat pilu...Moje maminka, která do Tisé přišla v roce 1945 jako patnáctiletá, pamatuje ty stromy jako dospělé a plodící. Úroda maličká, ale každý rok zaplodí...Už je to jen kmen a jedna strana koruny, spousta suchých větviček...ale stejně jsem jí poděkovala za slaďoučké blumy.....


Ráno houby a ostružiny. Pekla jsem koláč. Vyměnila jsem zlatobýl za vratiče....


Pomalu končí obrovské ostružiny,  začíná várka drobnějších. Zase jsem potkala kamarádku zmiji, vyhnuly jsme se, každá jsme šla na opačnou stranu. Chvála za holinky, jak  říká vnouček.... babičko, to nejsou holinky, to jsou gumáky....
Odpoledne jsem byla za maminkou, nařezala jsem u ní kytky na hřbitov a šla i tam.
Jako trénink na zítřejší houby v lese ? Chci jít, ale uvidím, jak se ráno rozhodnu....Přeci jen je ta olympiáda náročná.
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu