pátek 17. června 2016

...že by

nás letos čekalo mokré léto ???,
Tady je už další den plný vody, včera večer byly bouřky a dost napršelo, což jsem zjistila ráno, jdouc na poštu. Přišla mi složenka na přeplatek vody na domku, žádný majlant, jen pár stovek, doslova pár...A panu Há to nedají, i když se "máme" v občance...
Protože nemám nosit nic těžkého, vzala jsem si na zeleninu batoh. Trochu jsem se prošla mezi lidmi a pak šupky dupky domů. Do sucha.


Ušila jsem dceři prostírku na stolek, má ho větší než my, tak bude působit menším dojmem, než na našem "prckovi" 55x55.... Pivoňky jsem přivezla v neděli večer jako uzavřená poupátka ze zahrádky na domku.


Zase jsem vrátila svého duháčka a květinu na které znovu vyrazila poupata. Zkusím jí udržet na živu, prý je to něco jako udržování begonií přes zimu...


K před časem ušitému kloboučku pro Ondráška s auty jsem si našla další střih a pokusila jsem se ušít ještě jiný.
Eulinka má spoustu zajímavých věcí....Děkuji za nápad a střih na tvých stránkách Eulí.


Chybí mi hlava na modelkování...my s panem Há je máme poněkud větší, i když on se nabízel.
Klobouček je z kousku látky http://www.latkyprovas.cz/www-eshop-rychle-latkyprovas/eshop/1-1-VSECHNO-ZBOZI/0/5/3209-Tygr-bavlna-len, kterou jsem před časem koupila "na něco" a dneska se hodila. Je pevnější, jen kšiltíky jsem  na rubu udělala z šedo bílého proužku tenké bavlny a podložila.
Snad mu bude, na stejný, ale větší, už látku nemám....
Celý den je doslova tma, teď se to trochu potrhalo...
Jdu se kouknout, jak ti naši fotbalisté válí...
Hezký víkend všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...