středa 8. června 2016

Yarn Along

tentokrát trochu mimo mísu.
Na ruční práce jsem skoro ani nesáhla, tedy jen trochu, abych doháčkovala duhovou dečku dceři na stůl, už tam leží....tohle foto je ještě z domova, po naškrobení...
Kniha : B.R. Lie : Lyžníci z Plískanic, knížka připravená pro vnoučka a vedle ní košíček s vyšíváním, které si vezmu na domek, protože jinde na to nemám čas a vždycky se najde něco přednějšího....Neumělé, ale moje. Už vloni jsem to plánovala, mám nakoupené i látky na sešití podle Jenny...Prostě to všechno nestíhám, hihihihi.

Všechny knížky pro vnoučka napřed přečtu, pan Há se mi směje, že se vracím do dětských let, ale mně to nevadí.....Stejně tak jsem se spolu s ním dívala i na hit tohoto roku...Zimní království...


Little crocheted "rainbow" tablecloth on the table daughter.
A book for his grandson: Bjorn L.Lie : Skiers from sleet /Norway/

Have a nice day everyone.

Hezký den všem.


1 komentář:

  1. Milky, pekne si sa vystrojila na domek - výšivka vyzerá moc dobre!
    To, s čítaním kníh pre malý poklad, tak to ťa chápem. Veď ja už tie noví vôbec nepoznám, ak by som ich kupovala, urťite si tiež prečítam, nech viem, čo som darovala. Môj vnuk od malička číta v nemčine, keď bol malý, aby sa dobre naučil po nemecky, aby nemal problímy v škôlke a potom v škole. Slovensky vie dobre hovoriť, ale zle sa mu číta. A tak ja mu knihu kúpim len u nich s ním, vyberie si sám :-)
    Prajem ti dostatok oddychu na domku a pekné počasie!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu