neděle 1. května 2016

..než odjedeme

na domek, tak ještě udělat slíbené.
A to není všechno, ještě něco pro dceru a vnoučka....

Minule jsem našila kapsičky z látky  Who´s that girl ? od Roberta Kaufmana a moc se líbily. Já si vzpomněla, že mám ještě kousek látky v ušité tašce z loňska. Byl to takový "pytel" přes rameno a dcera to nechtěla, že potřebuje mít obě ruce volné k malému a mě se to k ničemu taky nehodilo. Tak jsem to dneska dopoledne našla a vypárala a mám tuto novou kapsičku a organizér pro Jiřku, jestli ho bude chtít....a ještě kousek látky zbyl...


Mladí dojeli do Olomouce, cestou se zastavili v Praze na mašinkách, myslím tím modely mašinek se vším všudy, ani jsem se nezeptala kde to je....Malému se to moc líbilo, tak určitě dostanu nějakou fotku..a možná upřesnění místa...
Nebe se zatáhlo, jsem zvědavá na počasí příští týden.

Přeji krásný večer a dobrý start do nového týdne...všem....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu