čtvrtek 12. května 2016

...lékařský den

byl docela úspěšný. Ale ještě není konec...
Odpoledne jsem šila "na zakázku" pro kolegyni Jitku.. a něco malého jako poděkování...dvěma dobrým duším....

moje tulipány....


A koukám, že jsem nefotila poslední organizér z látky s Paříží... No nic, nemusí tu být všechno, že.

Dneska jsme byli dát auto do servisu, já pak za kolegyněmi na drb...Potom do města pro capáčky, co šila pro mne, dceru i vnuka jedna šikovná mladá žena, o tom až příště...
Na trhu jsem si koupila bylinky a v galanterii nitě a zipy. A šup domů....
Odpoledne uvidíme...
Hezký zbytek dne i večer všem.


1 komentář:

  1. Milky, ide ti to ako po masle, kapsička za kapsičkou, jedna krajšia ako druhá! Vankúš je rozkošný, pre milovníka zvieratiek ako stvorený!
    Páči sa mi aj dečka pod tulipánmi!
    Stíhaš toho dosť hodne počas dňa, páči sa mi hlavne ten drb s kolegyňou :-)))
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu