neděle 3. dubna 2016

...neděle

uteče vždycky tak rychle, jedno jestli je člověk senior nebo pracující. Proto jsem odjakživa měla radši sobotu.
Včera jsem byla ve městě, koupila jsem si dvě dvojjehly, strečové jehly do stroje, pár bílých zipů a něco nápletů, bratru 500, ........


Pan Há mi udělal střihy od mých oblíbených děvčat na http://www.sijtesnami.cz
Mají i pěkná videa pro začátečníky....
Ráno jsem tedy střihy položila na látku, vyřezala řezačem na patchwork / jejich rada na úplet /, postupně, podle jejich návodu krok za krokem, ušila tričko s dlouhým rukávem. Zlomila jsem u toho obě nové dvojjehly, mojí špatnou prací...Jednou jsem najela na špendlík...a podruhé jsem cosi vykládala panu Há a nevyměnila cikcak steh za rovný... A bylo to...Zítra mi pan Há dojede pro nové. Slíbil mi to, když viděl mé zoufalství, hihihihi... Jednak má trolejbus zadarmo a ví, že nic jiného než jehly nekoupí. Zatímco já....


Pak jsem si musela zlepšit náladu ušitím jedné taštičky...


A hned jsem jí i udala, přijel synovec Jirka s přítelkyní, chtěli s námi jet za babičkou do nemocnice. Ani já nepřišla zkrátka, dostala jsem od nich tulipány a pomerančové mýdélko....není pomerančové, ale melounové...


Maminka je na tom lépe, už i trochu jí, snažíme se jí, tak trochu...na stará kolena rozmazlovat. A taky aby trochu poslouchala, co jí říkáme. Zase nové tváře, kterým mohla vše od začátku sdělit...Vystřídali jsme se se sestrou a švagrem. Nechali jsme se zavézt jen do města, procházkou jsme pak šli domů. Oni jeli pro Maruščinu maminku k její sestře a pak domů k Lounům.
Vidím, jak pěkně mám upatlané okno, musím ho zítra umýt....
Kde jsou ty časy, když, kdo neměl na Velikonoce umytá okna, byl bordelář...hihihi....
Jdu za panem Há, zrekapitulovat den a popít kafíčko.
Hezký večer všem.

2 komentáře:

  1. Milky, ešte že máme tých našich mužov, aspoň čo-to pomôžu :-)
    Tak to som rada, že sa tvoja maminka má o niečo lepšia, jedlo ju posilňuje!
    S tými oknami to máš pravdu, ale našťastie sú tie časy preč :-)Aj to tvoje ešte vydrží, nech sa aprílové počasie ešte vyblázni na ňom!
    Šitie, ako vždy, super!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, sluníčko, sníh, déšť a ještě to není u konce, prostě apríl...hezký týden....děkuju za návštěvy....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu