čtvrtek 21. dubna 2016

...i já jednou

fotografuji "procházku".

Byla jsem dneska zase za maminkou v Ryjicích, bylo krásně ještě  když jsem odcházela, tak jsem udělala několik obrázků.
Z domova jedu trolejbusem č.51 až do Neštěmic, tam přesednu na autobus a vyjedu 4 zastávky a ten největší stoupák k léčebně.

........léčebna mizí v listoví....


...domek, co se mi moc líbí, je dole pod  strání u potoka, foceno ze silnice....


...jdu s kopce dolů, několik momentek léčebny, dokud je listí řídké....je vidět bílá fasáda s červenou střechou...


...tady scházím do Neštěmic, krásný strom....


Ryjický potok plný vody, už podvakrát v něm plaval párek divokých kačen, dneska, když mám fotoaparát, kde nic, tu nic.....


Když jedu autem, tak tady odbočuji do kopců...a z Chuderova sjíždím na Severní terasu, kde bydlíme.


..na zastávce zase čekám na trolejbus č.51....


..a tahle vila nad bývalou fabričkou mě zajímá, co to je ??? Musím to poslat kolegyni rodem z nedalekého Mojžíře....


Pak už jel trolejbus a byl docela plný, tak jsem si z předního sedadla užila jarní město skrz naskrz...
Má se ochladit a zatáhnout, snad dokonce i sníh....., ale dneska to tak moc nevypadá.

A ještě doručený balíček softshellu na podzimní šití pro vnoučka. A tepláky s bagry...


Přeji hezký večer všem.

1 komentář:

  1. Milky, to máš krásnu prechádzku za maminkou!
    Ten krásny zakvitnutý strom je magnólia.
    Okolie Ústi je moc pekné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu