pátek 25. března 2016

..dost mokro

bude pro koledníky na pomlázku. Alespoň dneska prší už od rána...
Začala jsem včera cikánskou "gypsy" deku. Všechny látky nejsou Gypsy Lane, ale to nevadí, barevná bude dost. A bude pro pana Há. Ten ještě ode mne deku nemá....hihihi. To je jenom výmluva , abych měla cíl, komu jí dám.....

Zase jednou použité velkoplošné řezací pravítko, co mi dovezla dcera z USA....Pruhy 2,5 x 10 palců bílá, 2,5 x 2,5 palců černá.


Našít tužkou úhlopříčně půlené čtverečky na pruhy bílé látky z obou stran, ořezat, vyžehlit a na část ještě našít další čtverečky, které vytvoří střed černé hvězdičky....Černou tedy fakt nevidím....


Barevně sladit a přiložit pruhy s trojúhelníky a pruhy s trojúhelníky a čtverci... Měla jsem to dobře spočítáno, poslední řada jen proužky mezi sebou....


Označit čísly první barevný čtverec, poskládat každou řadu, v jakém pořadí se bude šít. A šít a šít a šít. A pak ještě žehlit.


6 pruhů je připraveno na žehlícím prkně na sešití k sobě. Nevím, jestli dneska nebo až zítra....


Po obědě chvíle klidu, potom jsme jeli s panem Há za babičkou Toničkou do nemocnice v Ryjicích. Cestou do i z garáže jsme pěkně zmokli...
Zítra tam asi nepojedeme, chtěla bych udělat vajíčka a v neděli jí je dovézt. Dneska byla zase depresivně naladěná, ale trochu jsme jí "rozpovídali". Zítra jede sestra a švagr, Když jedou z Tisé přes kopce, mají to stejně daleko jako my z města...Dneska jsem zase po dlouhé době řídila, vybrala jsem si delší, ale méně frekventovanou cestu a šlo to....Tak zase v neděli...
Před chvilkou jsme přišli, uvařili si kafíčko a já zakousla bochánek / z pekárny, ve tvaru chleba, ale je moc dobrý.../.
Jdu.
Hezký večer všem.


1 komentář:

  1. Milky, pán Há bude mať krásnu deku! Už som ti písala, že ma zaujíma postup a vypočula si ma, ďakujem ti zaň, dobre som to videla, ale ja by som z toho mala asi hara-kiri :-)))
    To pravítko z Ameriky sa mi páči,ale aj tak neviem, ako s ním narábaš. Prečo ho máš až z Ameriky, tu (ČR a SK) ho nedostať?
    U nás dnes nepršalo, ale má už zajtra začať. Prajem ti a aj pánovi Há pekné sviatky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...