neděle 10. ledna 2016

...zase mlha,

tentokrát dusivá, vlhká a nepříjemná.
Ale co, já dneska ven nepůjdu, mám si s čím hrát.
 Mám před sebou řezání předšitých špiček od hvězd a jejich žehlení. A aby to nebylo jednoduché, nehřeje mi žehlička. Svítí, ale nehřeje. Tak jsem vyndala stařenku ze skříně, ale ta zase dost pálí a nemá napařování. Moc ho nemůžu u šití používat, ale občas nějaký šev ne a ne lehnout tam, kam má...
Tak stojím...mám prostoj.....hihihi....

Na ukázku jsem si sešila jeden blok, abych věděla, jestli moje propočty byly v pořádku. Barvy namátkové.


Tentokrát je to tady....



Jen střed bude vcelku, mám sice připravené i čtverečky, hromádku, ale neuspokojovalo mě to...Je to na mě dost divočina, když barevné, tak s  /M/mírou....taková jsem já, matinko.
Počítala jsem s tím a mám nařezané i velké barevné čtverce. Jen jim uberu palec na šířku i výšku..
Tak jdu řezat, pít kafe, koukat na Jizerskou 50tku...JJ. Jdu.


Vařím a u toho si čtu....
Mám pána jako spisovatele ráda, jeho historické romány s detektivní zápletkou mě baví...
I tohle je zajímavý rozhovor.

Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Rozhovor s panem Vondrškou jsem taky dneska četla, i na Jizerskou 50 jsem se koukala. I to kafe jsem u toho pila. Jen šití bylo jiné-přítelova rozpáraná rukavice a utrhané poutka. Přeju krásný zbytek neděle. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Milky, dík ti za videa, dobré sú!
    Aspoň vidím, že to nie je len tak, cvak sem - cvak tam :-)))
    Treba na to celé vybavenie, a už viem aspoň, čo to znamená, keď hovoríš (píšeš), že ideš rezať. A máš pravdu, ten stred ozaj môže byť jeden kus, to tvoje sa mi viac páči!
    U nás bola tiež celý deň hmla, sychravo, nevytrčila som nos z domu :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu