středa 27. ledna 2016

...Yarn Along *4

Dneska hodně rychle, chystáme se na domek...přijde odečítač vody....Jsem zvědavá, jak je tam nahoře v kopcích....a pak k mamince.

Pletení: čepice "Větrník" , pleteno podle EVULE-KOTULE, jednou jsem párala, uplavala mě dvě očka a v zatáčející pletenině se špatně opravuje...Je to moc pěkný nápad i návod..

Kniha: Magdalena Dobromila Rettigová : Domácí kuchařka./ I.vydání 1825 /
Recepty, o životě M. D. Rettigové, její povídky, básničky, dopisy. Kniha vydaná ku příležitosti 200 let od jejího narození / 1985/.



Book : Magdalena Dobromila Rettigova : Domestic cookbook / I.edition 1825/
Recipe book, talking about her life, her poems, short stories, letters to friends.
Have a nice day everyone.

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...