čtvrtek 14. ledna 2016

...ráno raníčko

panna vstala.....
Zase bylo nasněženo a mrazivo.
Pan Há šel na odběr krve, tak jsme vstávali brzy, já nemohla dospat a chystala jsem se na prostírku podle Lizy Decor...

Už jsem to jednou dělala, ale včera mě napadly jiné látky, tak jestli to bude dcera chtít, je to její...
Včera jsem to sešila do pruhů a nařezala, na dnešek zbyla kompletace a došití....

Tak to jsem dneska vstávala...

A takhle je to teď.

Pan Há jel do Kauflandu, objevil na prospektu laciné čtecí brýle, tak si je jel koupit...je to ničič brýlí...dvoje přivezl....
A koupil mi brambořík...Vrátil se pěkně uťapaný a promrzlý.

Dneska si dám odpočinkový čtecí den...
Přeju i vám pěkný den bez stresu a spěchu.
A Uršulo, všechno nej.....k narozeninám....

1 komentář:

  1. Milky, klobúk dolu, obdivujem ťa, si šikovná!
    Ďakujem za video, ale to tam frčí :-)
    Ale som aspoň zistila, že bez pravítok a rezača to nejde.
    Tak si oddýchni pri knihe!
    Maj sa fajn! Pá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...