čtvrtek 7. ledna 2016

...dobře probuzený,

dobře naladěný....
Odpolední povídání s vnoučkem...jeho reakce, gestikulace, mimika....prostě zlatíčko....


Ještě, že existuje virtuální svět techniky, tak se můžeme užít i přes tu vzdálenost....

Baba taky nezahálela, dvakrát dneska byla v nemocnici, ráno na odběrech a dopoledne v poradně. Nechci to zakřiknout, ale snad se to lepší, ty moje nulové destičky...

Potom jsem prošila dečku, našila lem. A je hotová. Zbyla látka na jeden polštářek z rubových kočiček, pak jsem taky domluvila šití polštářků na výměnu pro vnoučka. A už vím, z čeho.....


Tak a jdu si dát kafíčko.....
Hezký večer všem.

3 komentáře:

  1. Vnúčik je rozkošný, tiež som vďačná technike, lebo ja by som toho svojho videla len raz v roku - v auguste :-(((
    Deka je krásna! Včera som sa dočítala, že to ideš zošívať ručne, to mi nejde do hlavy. Teraz sa mi zdá, ak dobre vidím, je to zošité strojom. Ja by som tiež chcela niekedy ušiť niečo podobné, ale pravdu poviem, moc sa do toho nevyznám. Preto sa snažím na rôznych blogoch poučiť, ale väčšinou to je na vysokej úrovni (na mňa).
    Milky, prosím ťa, môžeš pri ďalšej deke odfotiť toho viac? Ďakujem ti!
    Ináč, som u teba na blogu každý deň, zaujal ma!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, příště vyfotím víc. Máš pravdu, místo ručně jsem to prošila na stroji. Chtěla jsem si dojet pro bílou prošívací nit, doma jsem měla jen krémovou...nakonec jsem to udělala na stroji s tou krémovou... Povedlo se mi to a bylo to tak o 3 dny rychlejší.....Jen pruhy krátké, ne do čtverců, myslím si, že to stačí....A lem dělám jednoduše, podle LIZY Decor...To příště bude brzy, mám ještě jednu "rychlovku"....hezký večer.

      Vymazat
  2. Milko, jsou to naši miláčci. Je radost je pozorovat.
    Přeji ti ať jsi zdravá.
    Dečka se ti moc povedla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu