pátek 29. ledna 2016

...do třetice

všeho dobrého i zlého....hihihi.
Dnešek poklidný, zítra budu mít nervy / cestování mladých / a taky jsem si naplánovala, kromě vaření i pečení jiné "přípravné" práce.

Takhle vypadal západ dneska okolo 16,30 hod. Krása, co ???


Dneska mi psala Zásilkovna, že mám u nich balíček, tak mi pan Há pro něj zajel, hodný.....
Přišly mi látky a termolín od http://www.bavlnenysen.cz, velmi rychle.. objednávala jsem to asi v úterý večer....Jsem ráda, protože jsou tam látky na tepláčky.....


Vlevo batiky na dvě tašky a puntík na podšívku....
Vpravo dva úplety....


Vlevo látka Farma traktory na něco pro vnoučka,
Vpravo termolín 180 g na dvě deky, budoucí, že.....


Jdu to zase srovnat na hromádku, pak ještě kouknu na net a jdu za panem Há. Ten bude koukat na Četnické humoresky. Už jsem to viděla asi tak 3x, ale neomrzí mně to. Vždycky si zavzpomínáme na pana tchána, byl ročník 1914 a až do konce války byl v Podkrkonoší četníkem....
Tak jo...jdu.
Hezký večer i vám všem.

2 komentáře:

  1. Milky, tak to je noviniek! Samé dobré nákupy!
    U nás bolo snehu málo a za dva dni je po ňom úplne :-(
    Už si aj ja musím ísť pozrieť nejaké tulipány, nech si donesiem domov jar :-)
    Aj mňa stále niečo bolí, ale k lekárom nechodím, mám z nich fóbiu :-(
    Kým bolí, žijeme :-)))))
    Uži si vnúčika!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přání, to je to, co mě tu drží v náladě.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu