neděle 8. listopadu 2015

...dneska

už je to s počasím lepší, po obědě je i sluníčko, ráno byly ale ještě pěkné mraky.


Teď odpoledne je nebe skoro čisté, ale na domek pojedeme až zítra, než zabalíme a dojedeme tam, tak se pomalu bude stmívat....Není proč spěchat. A jsem i líná......
Včera odpoledne se u nás zastavil synovec Jirka s přítelkyní, žijí v Oboře u Loun. Před obědem si vyzvedli babičku Toničku, vzali jí k sobě domů, ukázat jak žijí....A cestou zpátky k ní domů přijeli i k nám. Poseděli jsme, popovídali, dostala jsem od Marušky nějaké dobrůtky a svíčku v malém svícínku. Milé děvče.
A dneska dopoledne jsem, zase pro změnu, trávila čas na Skype s dcerou, vnoučkem a trochu i zetěm, který procházel okolo a občas něco dodal k probíranému tématu...
Včera měli poslední oslavu narozenin malého, tentokrát se Zb. přízní....


Tak ještě jedna dortová, zase jiný dort....


A poslední obrázek je z naší kuchyně, začíná mi kvést květinka koupená v Ikea, včera narychlo pečené buchtičky s rozinkami a příchutí perníku....a venku zlaté břízy.
Příští týden se bude lámat měsíc a budeme si pomalu říkat.....za tolik a tolik dní jsou Vánoce.
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...