neděle 29. listopadu 2015

...a zase začalo to ticho.....

Mladí ráno odjeli, venku leje a leje, pan Há polehává...Kdyby si ven pořádně zapínal bundu, bylo by mu už hej, frajerovi.....Jak těžce ti muži marodí = rýma, kašel......
Já poklidila "vršky", trochu peru a budu vařit.

Něco nazdobených perníčků na zbylé větvičky od adventních věnečků, ve špajzu je ještě krabice nezdobených...


Já a moje holky a "kuuk"...


Tradičně poslední foto před odjezdem u snídaně....




Bude se mi zase moc stýskat. Já to s malým všechno ještě zvládám dobře, pan Há už je trochu nervozní...jak není "po jeho"....Ale, tchán byl taky takový a náš děda je celý ON.
Ještě ráno malý naběhal několik svých koleček, máme v obýváku dvoje dveře, tak má pěknou trať přes kuchyň dokola, to doma nemají....
Ještě vysypat něco  hraček, uklizených v krabicích....
A pak "papa" baba a dede....
Hezkou první adventní neděli všem.



2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu