sobota 31. října 2015

...dnes je tu slunečno,

ale včera to nestálo za nic......
Přijeli jsme po obědě, pan Há si dopoledne obcházel výsledky na pondělní návštěvu (.....)  nemocnice.  Byla tu mlha, tmavo a smutně. Udělala jsem uklid atd. na "mých"  hrobech....a pak jsme šli na  kafíčko k mamince.  A byl večer. Cesta na domek ve tmě bez světel byla strašidelná, oběma nám to připadalo jako v jiném světě. Ve městě je světlo pořád, když chcete tmu, musíte zavřít  žaluzie a zatáhnout závěsy...
Dneska jsem byla trochu na zahradě, uklidila jsem část bylinek, budu vařit a odpoledne půjdu k mamce, je tu i synovec z Plzně.

Ale zapomněla jsem napsat to nej...dnešního dne.  Ráno jsme volali do Olomouce, přáli jsme vnoučkovi k druhým narozeninám...
Dcera mi slíbila poslat foto dortu a já ho sem  chtěla dát, ale sliby chyby...má asi fofr, čekají hosty a  malé gratulanty. Nevadí, jindy.
Nemám žádné čerstvé fotky, tak jen podzimní kvítka.
Hezký den všem, ne jen Ondráškovi...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu