pátek 11. září 2015

...co není na papíře,

jako by ani nebylo....
Tím papírem momentálně myslím toto moje virtuální psaní = deníček, hihihi.
Když jsem se před lety učila na atestaci, tak jsem se držela jedné pravdy...nic člověk do hlavy nepojme navždycky. Nemusíš mít všechno v hlavě, hlavně si pamatuj, kde to najdeš.....
Tak i proto sem dávám některé nápady a tipy, abych věděla, KDE to najdu. Už kolikrát se mi stalo, že jsem metodou pokus omyl hledala něco zajímavého, co už jsem někdy předtím našla...
 A člověk taky nemůže ukládat všechno...

Tohle jsou maličkosti...Jak napojit dvě příze v pletenině.

uzlíkem na obou koncích


plstněním


Musím to někdy vyzkoušet, protože já uzlíkuju a zapošívám. A to není vždycky to nejlepší, že.

A tady jsem objevila takovou malou školu pletení ve videu:
Každý odkaz se otevře a nabízí zase několik různých návodů. Pěkné, zajímavé, musím si to někdy prohlédnout všechno.

http://www.knittinghelp.com/video/index

Jinak je venku chladno, mokro, ale je to potřeba. Půda je vyprahlá za ty týdny veder, stejně je to málo. Nechci se rouhat, ale snesla bych několik dnů deště....Pěkně zalezlá v teplíčku a suchu, u počítače, knížky, pletení, šití...Trocha toho žvance se vždycky ukuchtí /...../, dobrý čaj nebo kafíčko...
To jsou sny, co...
Příroda by se napila dosytosti, rezervoáry vody by byly plné a zase by mohla přijít ta trocha tepla.
Naši mladí jsou v Řecku, mají se dobře, taky měli na včerejšek v noci bouřku, moment jsme spolu byly / já a dcera/ na Skype.
Jeden jejich pohled, asi z balkonu či terasy, na pláž a moře...u hotelu.


To já jen proto, aby tu bylo i něco mého, našeho, ne jen úlovky z netu.
Tak jdu vařit.
Hezký pátek všem a taky celý víkend, samozřejmě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu