úterý 11. srpna 2015

....jak málo stačí

k dětské radost.....toto opakuju vždycky, když si udělám radost....
Před chvílí mi sem na domek PPL dovezl balíček od Veroniky z Olomouce, ráda u ní nakupuju, má moc pěkných věcí. Momentálně výprodej a slevu na bavlnu...to  jsem nemohla nechat bez povšimnutí....K tomu pár knoflíčků=písmen vnoučkových iniciál a několik chrastítek, to kdybych šila něco pro miminko. Právě se chystám na jedno šitíčko holčičí pro dceřinu kolegyni. Veronika má ve slevě hedvábí v přírodní barvě, tak jsem koupila dvě klubka, na vyzkoušení. Tedy, nevěděla jsem, na co, ale zas mě inspirovala Simona na svých stránkách..... Uvidím.
Jinak horko už je od rána, moc ven nepůjdu, kvůli  těm očím. Ale jinak je fajn...a bonusem je mi i ta "dětská radost"....



Hezký den  všem, a taky nějakou tu dětskou radost....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu