neděle 23. srpna 2015

...čím víc

techniky, tím víc je to zajímavé a taky to zabere spoustu času. To objevování...
Venku už je zase pěkně, ale my jsme doma. Pan Há je unavený, noha modrá od kyčle po palec u nohy, a nejen noha /..../.
Já poklidila své šicí věci, ale nic moc dělat nemůžu, všechny nůžky jsou na stříhání látek tupé, nůžky na látky jsou na domku....Mám doma sice novou řezací podložku, ale z neznámého důvodu jsem odvezla oba řezáky ??? Tudíž řezání  a stříhání škrtám.
Tak jsem prošla výztuhy a byla jsem nucena ještě něco objednat, na domku mám maličko a doma už nic. Myslím tím výztuhy do taštiček apod. Do deky výplně mám na tři ks dek a ještě i flís. Takže vlastně dělám takovou inventuru. 
To je v klidu a potichu, že může pan Há spinkat a nabírat síly.
Zrovna včera jsem si říkala, že už jsme pěkně dlouho neměli i přes den rozestláno....hihihihi....
 Rozpárala jsem několik začátků šátků, šál a podobných věcí, udělala jsem si několik jednoduchých vzorečků do vzorkovníčku na pletení svetrů. To jsem začala, protože občas na netu na něco kápnu, líbí se mi to, ale vím, že teď hned to nepotřebuju a nechce se mi zaplevelovat si pc tisíci odkazy. Tak si vzorek nakreslím, popíšu slovy a udělám si vzoreček, který k tomu připíchnu....Moc toho nemám, teprve začínám. Dala bych sem fotku, ale víte, jak na tom jsem momentálně s technikou...něco tady, něco tam...
Když jsem probírala příze a vlny, rozhodla jsem se, že dokoupím několik přaden a udělám ještě jednu deku podle Lucy , konkrétně Cosy Stripe Blanet. Ta minulá se mi docela povedla barevně i přes jednu velikou chybu,kterou jsem udělala, protože jsem spěchala s dokončením. Ale tu chybu jsem částečně napravila, byť je to deka jen pro mne....Moc si u háčkování odpočinu a střídání barev mně dělá vysloveně radost. Jen jsem nesehnala asi dvě barvy, co mi chybí do kontrastu té minulé, je taková "pudrovější". Zatím mám jen jeden díl, teď prostřídám barvy....
Protože jsem byla v mém oblíbeném obchodě "pod poliklinikou", chvíli jsem cestou trnula, aby tam byl... Cestou na trolejbus jsem si koupila kytku a jela domů. Potřebovala bych cca 1,5 - 2,0 l hrnec na doma a představte si, že obchod, kam jsem chtěla zajít cestou na trolejbus, už tam není !!! je tam bazar....Dobrá, koupím jinde.


A tady je první část deky, bez poslední dvojřady, to klubko leží na....A těch částí je asi 6 ??? nebo 7 ???, musím se podívat do předpisu. Taky se opičím podle Lucy, na kolíčky jsem si namotala kousky přízí a pak si je seřadím tak, jak zrovna chci barvy mít. Minule jsem pořád vyndávala klubka z košíku a přerovnávala....na ty kolíčky jsem byla líná....
Tahle fotka je z tabletu a ještě navíc večer, tak barvy nic moc...


A tady je moje předchozí deka, učila jsem se dělat koláže.....


Jdu pokračovat v inventuře....hihihi...pak vařit brambory, jinak ostatní mám uvařeno. Už jsem mluvila i s dcerou, mají všichni tři nové, ostříhané, hlavičky makovičky od tety  Klárky, byli u přátel grilovat a tak to sfoukli najednou. Před dovolenou, jedou za 14 dní, cca, do Řecka.
Venku to na tropy nevypadá, ale v bytě to stačí k příjemnému přežití.
Tak zatím.....





3 komentáře:

  1. No vidíš, inventuru bych taky potřebovala udělat:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ale vydrží to jen chvíli....prší...hezký den.....

    OdpovědětVymazat
  3. Ale vydrží to jen chvíli....prší...hezký den.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...