čtvrtek 6. srpna 2015

...a tady jsem byla,

pro změnu louky, strom, trocha zvířat na farmě ve Fojtovicích....
A pak na skok na Komáří vížku, bylo teplo, a nad Čechami opar, nad Německem menší....





To bylo včera a předevčírem.  K tomu ještě koupání v bazénku, cesty k prababi, krmení kachen u rybníka atd.Dneska doploledne jsme byly s dcerou na ostružinách, jen miska na koláč, teprve začínají. Potom jsem dotrhala černý a červený rybíz, pan Há mi ho strojkem odšťavil a já odpoledne vařila džem....bylo 34 stupňů. Mladí jeli po vnoučkově vyspání na koupaliště do Jílového, u Děčína. Ještě předtím jsem došila dceři organizér k plážové tašce a taštičce s omyvatelným vnitřkem...do sady,hihihi.



Mám toho  dneska dost, taky jsem ještě prala, i pracovní věci pana Há a on si,chudák můj malý..., na mém šicím stroji opravil montérky....už to má....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu