neděle 21. června 2015

...zase něco hotovo,

i když jsem s tím nespěchala. Protože se vyskytly problémy s autem, pan Há se musel angažovat a trávil dne v garáži. Já se věnovala vaření, nákupu, trochu jsem pletla a pak jsem došila lem deky, který jsem si "schovávala" na domek.

Je to deka moje, žádnou totiž nemám, jednu s vánočním motivem a jinak jsem všechny rozdala.
Pojede se mnou na domek.





Venku je dneska proměnlivo, zase ja nad námi mrak a setmělo se. A to je dneska první letní den a rovnodennost. Od zítra se nám zase začnou krátit dny.
Tak ať se to krátí pomalu....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...