čtvrtek 18. června 2015

...no co to je

rýma v létě ?  Za mých mladých let se říkalo senná rýma, a měl jí skoro každý. V současnosti je to alergie a v TV doporučují zakoupit ten či onen přípravek NA nebo PROTI ní ???? Nevím. jasné je jedno, je třetí tisíciletí a všechno se řeší prášky, VŠECHNO....a farmaceutický průmysl si mne ruce.....

No, tak já mám sennou rýmu. Smrkám a utírám oči....

Ušila jsem obal, na předpisy a recepty, pro bývalou kolegyni. Ale měl vypadat jinak, z jiných látek. Jenže jsem zjistila, že už je ta látka připravená na jiný projekt...tak jsem musela přemýšlet...





Takhle to u nás dneska vypadá...Mohla jsem si skočit na pár pochůzek a nákup zeleniny...



Uvidíme zítra, jdu dělat "hromádky". Jak jsem psala včera....
Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. U nás taky celý den lilo, já měla v plánu práci venku, takže změna plánu:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tady je navíc i docela chladno, takový začátek jara...Ale i uvnitř se člověk zabaví....zrovna dneska jsem u tebe hledala paštiku v šunkovaru, koupila jsem krůtí játra a až přijede dcera s malým, budeme zkoušet....hezký večer.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu