neděle 10. května 2015

...a už je tu zase takové ticho....

Jojo, už zase odjeli. Byl to pěkný týden, i když jsme na sebe v malém bytě občas zakopávali a i o vypjaté...vypjatější situace nebyla nouze...

V pořadí třetí dětské hřiště v našem okolí, spíš pro větší děti, ale pan Há se dobře o vnoučka staral.


Jízda pozadu je bezpečnější ???


Jakýsi tunel, tam jsem nebyla.


Nádherně kvetou rododendrony.


A už zase domů k "baba".


Odpočinek malého chlapa...


Je to kus mužského, sní svou večeři a chodí okukovat, co mají dospělí...Jak dcera říká, je to hobit, dvě snídaně, tři svačiny, oběd a pak zase něco ovoce....hihihihi.....
Jsem unavená, ale příjemně. Kdyby se mi v noci nespustila strašná rýma, byla bych ale spokojenější. Ale, naštěstí to bylo až před jejich odjezdem. V pátek dopoledne přijel zeť, odpoledne jsme jeli za babičkou Toničkou a kouknout na domek.





Včera, v sobotu, jsme byli doma ve městě, mladí s vnoučkem jeli po obědě do města "busem", lanovkou na Větruši a pak  domů. Myslela jsem, že pěkně zmokli, byla prudká bouřka, ale chodili v té době po obchodech a přijeli sušší. Bouřky byly celkem čtyři a pěkně to tady zalilo...Na domku ani ne, mluvila jsem s mamkou, pršelo jen jednou. Uvidíme...
Jdu si uvařit další čaj a odpočívat.
Hezký večer a začátek pracovního týdne všem.
. To nám ty dva krátké týdny i dny volna utekly, co ?????

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...