pátek 17. dubna 2015

..to se bude opakovat

častěji, protože jsem chtěla napsat...zase doma. Ano, na nás je v kamenném domě, a s teplotami okolo 10 stupňů venku, ještě zima. Ale vydrželi jsme tam, jak jsme si naplánovali.

Nahoře, jak my říkáme...., je zatím holo, trochu se začíná zelenat, ale ještě je brzy na nějakou setbu .
Před smrky a modřínem malé místo s orsejemi.


Dvorek vyčištěný, pomalu pálím, podle větru...., zbytky různých prkének a větví. Jen rybízy se mají čileji než stromy a tráva.


Místo na bylinky zatím zeje hlínou, ale uvidíme v létě...Libeček nesměle vykukuje, rebarbora zatím má jen několik žlutých rašících listů u země. Zasadila jsem dva nové plaménky, snad jsem udělala dobře. I v zahradnictví jim to teprve začíná rašit z květináčů.
Vpravo stará, poslední, dřevěná kůlna, taky na ní dojde, zvlášť, když už jsem zlikvidovala zbytky po těch třech, co tu dokola dvorku stály....To byla taková doba dřevěných kůlen...pamatuju se.
Na jejím místě bude pěkná odpočinutá půda, budou tam záhony a malý "igeliťák"...
Ale ještě stojí. Ta kůlna...


Spousta sedmikrásek pod ořechem.


Na schodech ze dvorka mi začala kvést magnólijka. Byla přes zimu ve sklepě, ale vzpamatovala se...


Včera večer jsme jeli zpět do města, nahoře bylo zataženo a foukal ledový vítr. Honem zalít kytky, pozavírat...a šup do teplého auta. Cestou nás pokapala sprška deště, ale jen moment u Knínic. Tady je dneska zataženo, ale moc tu nefouká. jsem zvědavá na pana Há, šel na poštu a nákup, jak bude v sáčku vymrzlý..V Olomouci před chvílí pršelo...říkala dcera.

A já zatím zasedla k pc, prošla poštu a oblíbené blogy. No a začala jsem si připravovat látky na šití. Před nějakou dobou jsem u MP-patchwork viděla toto pravítko. Asi to bylo v době, kdy jsem dělala něco z pruhů. Dcera jela v té době do USA a tak mi to za menší ???? peníz přivezla. A nějaké patky k šicímu stroji. No a už na pravítko došlo, hihihi, začala jsem dělat bloky "sruby" a nařezat tyhle všechny pruhy byla otázka 30 minut.




Tohle jsem ušila minulý týden, ne teď, hihihi. Tak daleko jsem se dneska ještě nedostala....


Povídám si přes Skype s dcerou a vnoučkem, za chvíli půjdu vařit. Už mě nic nenapadá...hihihihi...
Hezký den všem...

1 komentář:

  1. No pááni .... na to megapravítko zírám a na sedmikráskovou plantáž taky.-)))
    Miládko, ty kurzy budou online, takže je jedno jak daleko jseš:-)))) ale tys profík, kurzy nepotřebuješ.-))
    No jo, je to fakt, málo píšu, nestíhám:-))) Ale v létě to bude lepší, brouky si nenechám ujít:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu