čtvrtek 30. dubna 2015

tak

a je po dešti.

Takhle to vypadalo předevčírem z okna, mokro, foukalo, zataženo. Ale zase se probudila tráva, pupeny na stromech se otevřely a začalo jaro....


Už několikrát jsem tady psala o svém snu. Leje, leje, venku ticho, nikam nejdu, jsem dlouho v posteli, pak jen tak ledabyle to nejdůležitější, číst si, posedávat, polehávat...Trochu vína, něco dobrého, zapálená svíčka...
Koneckonců tohle já přeci můžu kdykoliv...NIKAM už NEMUSÍM....hihihi...Ale sen zůstává, vždycky se totiž najde NĚCO, co člověk MUSÍ.



Cosi kutají na rovném místě před domem, vypadá to jako zastávka na autobusy a trolejbusy. Že by je konečně napadlo, jak nebezpečná je naše zastávka Gagarinova ??, kde jsou v obou směrech proti sobě zastávky a uprostřed nich přechod ?
No, uvidíme. Bylo by to bezpečnější, jen pár kroků navíc pro všechny, tak jsem zvědavá...Ještě, že dělají takové malé boudičky místo obřích zastávek, protože to by tam ty břízy asi nemohly zůstat...
To bylo předevčírem, ten déšť, včera už byl klid a odpoledne svítilo i sluníčko. Dneska je už zase trochu pod mrakem a ochladilo se. Maličko uklízíme byt, každý něco svého....Já byla na netu na návštěvě u svých oblíbených virtuálních kamarádek...a jdu vařit. Zítra je den volna navíc, přijedou naši mladí z Olomouce.
Dneska se budou pálit čarodějnice, tak snad jim do toho nezaprší.
Hezký poslední všední den tohoto týdne.
A opatrně na cestách.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu