neděle 8. března 2015

Yarn Along 10

Trochu i pletu, prostě od každého něco. Knížku mi poslala dcera k MDŽ včera večer, abych už si dneska mohla číst. Dobrodružná, odlehčující, snad, hihihi.


Vlnu už mám nějaký rok, hodně...tak si motám takový svetro vesto kaftan podle http://www.belindaharrisreid.co.uk/bellawrap.html, to je ta paní na obrázku.
Snad to tak bude vypadat, nedělám ten copan, jen hladce a hrášek okolo.


Voní tu kapusta vařená v páře, budu dneska dělat kapustové karbanátky. Moje maminka dělává jen z kapusty, moc dobré, ale já se snažím do všeho dávat jen málo pojících věcí - strouhanku, housky - protože pan Há je dietář a pak by nemohl žádnou přílohu. A on miluje brambory. Tak dělám část mletého masa, kapustu nasekanou, 2  lžíce strouhanky, cibuli, česnek, vejce, sůl, pepř a majoránku. Peču bez tuku jen na vymazané titanové pánvi, k tomu brambory a salát z čínského zelí s rajčaty. Už se docela těším.
Tak jdu...kuchyně volá....
Hezký den všem ženám, dívkám, holčičkám....

2 komentáře:

  1. Nezbylo?? Kapustové karbanátky já ráda.-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Nenene,sama ráda...nepotřebuje kamaráda....nějak si tu říkanku asi nepamatuju...hezký den...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu