úterý 3. února 2015

...jak jsem včera říkala,

tak jsem dneska udělala. Začala jsem zase pomaličku šít. Dneska z látek z Ikea.
A vybrala jsem je do mrti.

Mám to seřazení trochu pozpátku...Tohle je ze zbytku, oboustranný čtvercový běhounek na stolek a 4 prostírky, zatím jen obentlované, uvidím, jestli je ještě začistím ohnutím...


Dva polštářky, zezadu okraje  s minimem obrázků..



Tady jsou dva kusy závěsu  vnoučkovi do pokojíčku a na druhé fotce jsou i fixy na látku, kdyby chtěli s mámou nějaký obrázek na závěsu vybarvit.



Jsou čtyři hodiny, za chvíli se začne stmívat, vlastně až po půl páté...Půjdu uklidit v šití, pak připravit věci na zítra, jedeme zase s panem Há autobusem na výlet...Zkontrolovat  domek, odhrnout sníh a za mou maminkou a sestrou.

Hezký večer všem.


2 komentáře:

  1. Ty jsi ale pilná Miládko:-) Já dnes stihla jen nařezat pár čtverečků na bloček.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ty stíháš i jiné věci, tvoje polička je pěkná, to já už nějak nestíhám....Zdraví, zdraví....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...