neděle 14. prosince 2014

....třetí adventní neděle

je u nás ve znamení mojí částečné nemohoucnosti...V pátek jsem se překonala v úklidu..okna, všechny kouty a koutky...a rup...záda vypověděla službu. Po neklidné noci jsem ráno, když jsem nemohla ani vstát z postele pro křeče v nohou...navštívila pohotovost. Doktor mi opíchl oba "bůčky", levá strana povolila, ale pravá jen tak na 50 %. Ale jde to, zatepluju se, jím léky a nejlíp mi je ve stoje.
Proto radím, nic nepřehánět, lepší být zdravý a spokojeně prožívající advent, než mít naklizeno a být chromý...hihihi.
No nic, je mi líp, dokonce jsem dodělala obaly na knihy pro kolegyni Andrejku,které jsem ve čtvrtek slibila.
Venku je hnusně, celý den okolo 4 nad nulou, mlha, mrholí, tak mi ani nevadí domácí teplíčko.
Chtěla jsem původně psát něco jiného, ale nakonec jsem si musela postěžovat...

Tak už třetí svíčka...


Takhle krásně mi kvete moje "papoušková" orchidejka..


Obaly, dva horní možno používat i na diáře ???


Doufám, že jste všechny zdravé, že jste v pohodě ...
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu