sobota 20. prosince 2014

...poslední adventní víkend

je už z poloviny pryč.
Já polomohoucí, pravá strana "bůčku" OK, levá ještě pořád spíš KO.
Ale žiju, pomaloučku dělám trochu tady, trochu tam.
Počasí se taky změnilo, z blátivého podzimu s mlhou a sychravem na vyfoukané, studenější, s nebem plným mraků. Mraků plných sněhu, ale padá asi někde, někde, nevím kde.
Pro mě je to takhle lepší, jsem schopná vyjet na ves za mamkou autem. Pomalu, v klidu....


Začal nám kvést vánoční kaktousek, ten veliký mi vloni umřel, najednou..


Jak pomalu dělám něco tady a tam, tak jsem si včera uháčkovala deset bílých hvězdiček, ta zelenkavá je sluníčko a dělala jsem jí někdy zkusmo v létě ??? Když se škrobí, tak se škrobí...

Takže YARN ALONG 4
inspirace u Small Things


Minulý týden jsem objevila moc pěkný blog s pletením.  Barvínek na mou nesmělou žádost vytvořila návod, jak plést raglánový svetr shora vcelku. Já jsem to ještě nikdy nepletla a její svetry se mi moc líbí.
Takže i touto cestou ještě jednou moc děkuju.
Dneska odpoledne jsem si připravila do šunkovaru maso na vepřovou šunku, chci jí použít i do salátu na Štědrý den. A do těsnící misky jsem si naložila ještě na drůbeží. Chci vyzkoušet, jestli to naložení bude vyhovovat a až uvařím jednu, natěsnám to do formy a uvařím druhou. Šunkovar jsem dostala od mladých jako předčasný vánoční dárek a kromě návodu jsem si nadšeně přečetla a uložila nafotografované a pečlivě popsané postupy u Ajky. Taky děkuju, u Ajky se vždycky něčím inspiruju...
A jdu se zase trochu projít po bytě.
Hezký adventní víkend, učitelům už hezké prazdniny, a lidu sloužícím těm ostatním...jen slušné a skutečnou pomoc žádající spolulidi.....


1 komentář:

  1. Koukám, počasí stejné jako u nás .... hvězdičky supr! Škrobíš normálně nebo škrobem ve spreji?
    A nemáš zač, jsem zvědavá jak se ti povede:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu