úterý 15. července 2014

...jeden den doma,

a od příště budu místo doma a na domku psát nahoře...a dole....Dneska jsme tedy dole. Včera večer jsme se po bouřce shora rozjeli domů, mám dneska jeden den pohotovost a pan Há si taky potřeboval odpočinout.
Takže po práci jsem šla domů, odpočinula si, ostříhala panu Há vlasy, tak jako ho stříhám celých 34 let, co jsme spolu....Koupila jsem si v Kosmasu nějaké e-knihy, tak jsem to postahovala a převedla do Kindla, vařila jsem na zítra, připravila panu Há nějaké věci sebou a chtěla jsem se dívat na detektivku. Ale už jsem jí viděla, tak šup do vany a sem...
Měla jsem jít ještě na poštu pro balíček, co došel před měsícem mé přítelkyni Janě do Plzně s rozbitým talířkem, přestože jsme ho poslali jako "křehký" a bylo to velmi slušně zabalené...No, nepovedlo se...vrátili ho po reklamaci zpět do UL, pak jsem podepisovala papíry, asi na jejich pojišťovnu.
A včera jsem měla ve schránce  koresponďák, že si mám přijít vyzvednout zbytek, tedy celý, že. I to rozbité.
Už to i uhradili, koukala jsem na konto....Jenže dusno dnešního dne mě nedovolilo tam jet, nechám to na pátek.
Takže sem klidně můžu dát fotky, protože Jana, s největší pravděpodobností, dostame dárek částečně jiný...

Z tohoto snídaňového "setíku" už jsem na GreenGate nenašla ten talířek, takže dárek bude jiný...Jen to ušité váhám...utěrka, prostírka, obal na knihu...No, nevím....Musím se ještě podívat po látce, která by byla vhodná pro to "jiné"....


Mě samotnou to moc mrzí, co se stalo...Ale nic na tom nezměním, příště větší krabici...spíše bednu a každou věc do jiné krabice, moje ostražitost byla malá....I s křehkým se asi na poště pohazuje...nebo to vypadne z auta...

Takže zdar České poště, kde si můžete u okénka koupit od menstruačních vložek vše po hry, cigarety, bonbony, omalovánky, stavebnice...možná brzy i paralen či tabletu proti těhotenství...
Jdu...
Přeju hezký týden i víkend a příští týden ahoj zase dole.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu