sobota 14. června 2014

....ani kapka,

ale mraky od rána slibují.....
Nad kopci je chvílemi vidět, že prší, ale tady u nás "dole" nespadla ještě ani kapka.
Na téhle fotce kopce ani vidět nejsou.


Mám za sebou namáhavý den, pracovní doba končí v 15,00 hod a začíná pohotovost. Včera bylo 13tého, ale tak bláznivý den už jsem dlouho nezažila .....Sotva jsem dodělala jeden případ, 15ti letou Romku na dětském...přišel další. Ten byl, pro změnu, z Děčína a jednalo se o skutečně zdravotní potíže mladé ženy trpící epilepsií, než o nějaké úmyslné pokusy.....No a sotva jsem se chystala uklízet tu krásnou bělostnou digestoř, tak mi volali s emergency, že pro mě něco mají a divili se, že jsem v práci a ne doma...
Na panu Há bylo připravit mi pohodu na příchod domů, bylo to pozdě večer...Teplo, ticho, tišící prostředky. Tak to mám ráda. Jen spaní mi moc po tak hektickém dni nejde. Tělo je vyburcované k činnosti...a nechce a nechce spočinout v klidu...

Ještě, že jsem ve čtvrtek stačila splnit své penzum v šití...Mohla jsem kolegyni donést běhounek na stůl. Kdesi viděla na nějaké fotce od nás z domova ubrus v kuchyni a látka se jí líbila.


A abych měla po dni, kdy jsem viděla z bytu hlavně postel, trochu radosti i dneska, pivoňky ještě pořád drží. I když křupavé mládí to není, je na nich vidět "jetost", ale taková jsem i já, hihihi...
I pták se jejich výdrži diví...


Pan Há jel kupovat jakousi součástku, když je doma, snaží se i on udržovat chod a kvalitu našeho bydlení ve městě, nejen na vsi. Máme toho oba někdy dost.....
Jdu odpočívat, snad to nezakřiknu...
Hezký den.


18,27 hod., na teploměru 15 st. a POPRVÉ sprchlo, trochu...
hihihi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu