sobota 12. dubna 2014

...sobota, robota....

To si dělám legraci. To jen já jsem vždycky v sobotu plná elánu.
Mám pohotovost na telefonu, tak jsme doma. Pan Há má antibiotika...stejně.....
Dopoledne jsem přesazovala muškáty, přendávala kytky z místa na místo, tj.moje oblíbená činnost...Vařila jsem, připravovala si látky na šití a po obědě jsem ušila povlečení pro vnoučka a i náplně na polštářky, takové nemám. Zase jsem ohnula jehlu, při entlování, nevím, asi jsem jela moc rychle...???

Zase moje oblíbená Jenny D. http://www.youtube.com/watch?v=MrYWCma9wgM&feature=relmfu

Venku je chladno, chvílemi prší, byla brzy tma.


Neměla jsem moc látky, musela jsem improvizovat, ruby jsou z jednobarevného plátna takového nažloutlého s občasným nopkem...
Jdu za panem Há na detektivku.
BTW:
Mám radost, chytrým, milým a krásným mladým lidem se rodí miminka....
Všem gratuluju...


někde to bude....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...