čtvrtek 6. března 2014

....jako v Austrálii...nic moc.....hihihihihi.....

Nic moc, doopravdy. Moje mladší sestra je v nemocnici, čeká jí operace...Venku je opar, asi smog, těžko se mi dýchalo a pospíchala jsem domů...

Pohled ven z okna v práci, můj oblíbený strom...


Směrem ke kopcům, a dálnici do Německa, nic není vidět pro smog...


Trošku už se zelení, jen je to asi ještě zeleň loňská...


Jedinou radostí mi je vnouček, před chvílí jsme spolu chvíli "povídali". Je dobře naladěný, dcera taky OK, tak jsem ráda. Jsem vždycky moc ráda, když je na chvilku vidím. Chvála za internet....

Dostala jsem dneska obálku od Oringle, líbí se mi její blog http://oringle.blogspot.cz/ i její malovánky. Několik přáníček jsem si od ní koupila, budou se hodit....


Už se začalo pomalu stmívat, ale je to tou mlhou....Jdu něco málo dělat.
Všem pozdravy a hezký večer.....
Pa.

2 komentáře:

  1. Týý jo, ty přáníčka sis vybrala moc hezké:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aha taky nic moc ,ale ono to nekdy opravdu staci.Ale nic moc obalka s pranickama urcite potesila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu