sobota 22. února 2014

...ve vzduchu je konec března....

Pranostiky na 22. únor:

Je-li na Stolici svatého Petra zima, ještě dlouho potrvá.
Je-li na svatého Petra nastolení mráz, bude mrznout ještě 14 dní.
Jak tlustý a hrubý mráz bude za noce před Stolováním svatého Petra, takový bude za 40 dní pořád.
O svatém Petru nastolení je-li mráz, po 40 dní mu konec není.
Když mrzne na Petra nastolení, mrznout bude 40 dní bez prodlení.
Svatý Kliment zimu oblibuje, svatý Petr ji ucezuje.

Všimněte si, že žádná pranostika na dnešní den nemluví o slunci, teplu, holých stráních beze sněhu....

Tak nevím, co s tím světem bude dál.

Já byla dneska dopoledne po nákupech s panem Há, pak jsem vařila a šila. A spala.
Teď je odpoledne, venku je slunečno, ale chladno, na vysokém nebi sem tam mračoun.

V úvodu svého blogu mám fotografii z blogu http://www.clausdalby.dk/, moc se mi tyhle stránky líbí,
pán je mi sympatický, přestože mu v jeho videích nerozumím ani slovo...
Myslím si, že podnebně jsme na tom stejně, ale on je, na rozdíl ode mne profesionální zahradník..., takže s ním se nesrovnávám.
V poslední době používá při aranžování hodně  keramiku Mynte od Ib Laursen, u nás se dá sehnat u
http://www.bellarose.cz/, nebo http://flowers-living.cz/kuchynske-doplnky a i jinde. Jen tady mi připadá, že mají keramiky více.
I já propadla jejímu kouzlu, něco jsem "dostala" od pana Há k narozeninám, něco si ještě plánuju koupit.
A pan Dalby do této keramiky začal aranžovat jarní kytky a to mě zaujalo. Původně jsem si žádný džbáneček nechtěla kupovat, ale zase...když to vidím... a ty pastelové barvy, já mám jen bílou. Moc se mi líbí barva applegreen...
Ještě jedno, dvě  fota z jeho stránek, no uznejte....

Jako každý kvalitní zahradník má i své květináče:


A tady je moje oblíbená keramika, asi v barvě pink, no uznejte, že i vám srdce volá po jaru....


Tak jsem vás vzala na fiktivní návštěvu u pana Dalbyho, ale ono to pro vytrvalé cestovatele asi není "tak" daleko na osobní návštěvu....hihihi...
Jdu něco dělat.
Dobrý den všem.




2 komentáře:

  1. S počasím nic nenaděláme, musíme se smířit s tím, jaké zrovna je:-)))
    p.s. Pak se pochlub obalem, jsem ráda že návod pomůže:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si vsimla ze v te pranostice neni nic o teplu ale mozna ze se tam neco obevi za nejaky ten rok.Ta ruzova keramika s kvetinami vypada moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu